fredag 7. august 2009

Skolestart og leieboer...

Mye har skjedd her de siste dagene.

Jeg har begynt på skole!!! Og det var kjempegøy :) Har forkurs i Mac og det er virkelig gøy, så mye en kan lage, og utfolde kreativiteten sin på en så tilrettelagt måte! Har aldri vært borti Mac før, og nå er jeg helt hekta.

Her er link til skolen:

www.norgeskreativefagskole.no

I tillegg har jeg fått meg en leieboer! Jeg har nå en stund gått og grublet på hvordan jeg skulle klare å sitte igjen med huslån og billån og alt det som følger med å fostre opp tre barn alene, og jeg har kommet frem til at jeg må leie ut sokkeletasjen.
Alt er jo der, to soverom, stue, bad med badekar og et stort vaskerom. Sistnevnte måtte evt blitt gjort om til et kjøkken, og alle hvitevarer inkludert, siden resten av leiligheten er møblert. Trapperommet måtte ha blitt lukket igjen etc etc. Alt koster penger og ting tar tid her... Og tid er noe jeg ihvertfall IKKE har..

Men så kom svaret på mine problemer fra naboen ,- hun hadde et familiemedlem fra Østlandet, som skulle studere her Vest, og hun trengte en hybel snarest!
Så kom hun igår, langveisfra for å ta en titt, og vips en halvtime etterpå var avtalen i boks! Jippi! Ting ordner seg... (for snille piker,- som jeg har hørt ørten ganger de siste månedene... der jeg har bare tenkt PJUK) Men jommen gjorde det jo det!

Ingen kommentarer: