fredag 21. august 2009

Slutt på sommeren...

Jeg må bare akseptere fakta, det går mot høsten nå, og det merkes godt på været. Regn og vind. Det er litt vemodig også, for det har ikke vært en særlig fin sommer her vest. Mye regn har det vært, og verandaen har stått tom for det meste.
Men det betyr at det nærmer seg innetid! Høsten er en fin tid også, det blir snart kaldere, og vi må finne på ting innendørs. Som å spille spill, sitte på gulvet og leke med de små, og drikke kakao eller te.Det er en tid vi må tenne lys i alle rom, og masse stearinlys, te-lys og kubbelys.

Og nå skal jeg drikke kaffe, legge barna, og krype oppi den nye sofaen min (kommer bilder senere) og bare se på tv hele kvelden! Skal kose meg..


1 kommentar:

sylysten sa...

Høres koselig ut;o) Håper du har hatt en fin kveld;o) Jeg har kosa meg med blogger, stearinlysa blafrer rundt meg. Livet er deilig;o)
Ha en fin helg;o)
Klem
Linda;o)