fredag 19. februar 2010

Jeg har knabbet et bord...

For noen dager siden kom mamman min med en lampe hun ville bli kvitt...
Ånei ånei, tenkte jeg, jeg som ikke har nok av dill dall fra før!
Og det har iallefall mamman min. Hun kunne faktisk hatt en antikvitetsbutikk i sitt eget hjem hun. Hun kunne nok fylt flere containere med dill dall...
Men jeg har alltid likt den fine skjermen på denne lampen, så jeg tok imot...
Noen dager senere, har tankene mine spunnet rundt denne lampen, og hva jeg kunne bruke den til...
Å jo, nå visste jeg; jeg har jo lenge sett etter et lite sidebord til sofaen min (uten å finne et....enda...kremt) og der hadde denne lampen passet perfekt!

Det er bare det at jeg har jo ikke enda et slikt sidebord! Har enda ikke funnet et passende, enda jeg har tittet litt på Finn og Fretex.
Men da slo det meg...aha...jeg har jo et lite bord som står inne på jentene sitt rom
(det er egentlig mitt fra da jeg var liten jente selv, og tror ikke de vil savne det så mye...)

Så da de sov søtt i sine senger, listet jeg meg inn mens jeg hørte inne i mitt hode...("vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut å røve...")
Og knabbet bordet!

Og nå står det inne ved siden av sofaen, med lampen fått av mamma og diverse småpynt som skaper stemning i stuen min, en kald kveld i februar.
Og akkurat her skal jeg tilbringe resten av kvelden med en skummel film!



Ha en fin kveld :)




4 kommentarer:

sissel sa...

Hi hi, synes jeg ser deg :) Fint ble det i allefall :)
Ha ei flott helg

Kari sa...

Hehehehe, nei og nei og nei, så forferdelig å få litt dilldall servert på døren! :D Mon tro hva jentene sier når bordet plutselig ikke er der:) Det ble kjempekoselig, også er det sikkert greit med litt ekstra plass å sett pynt på. :)
Ha en super helg!
Klem fra Kari:)

Unknown sa...

God kveld :)
Synes det ble kjempe fint!
Morsomt det du skrev på bloggen min om din lille som hadde tatt interiørbilder :) Hun har nok lært av "noen" vil jeg tro.

Ønsker deg og dine ei riktig god helg!

salige lavendel sa...

Det er vel grenser for hvor stort dette røveriet var, da bordet jo er ditt :)
det ble i alle fall fint!