onsdag 10. februar 2010

Vårstemning i stua...

De siste ukene har vært utrolig travle på skolen, denne gang hadde vi om våtrom, kjøkken og bad.
Det ble mange timers arbeid, og spesielt teknisk tegning tar laaang tid,
men endelig ble jeg ferdig.
Og fikk gode tilbakemeldinger på presentasjonen!
Slik gjør meg glad :)

Slik ser det ut på stuebordet mitt idag :)
Den lille, rosa telysholderen har min lille datter på 2 år laget til meg i julegave! Flink jente :)
...og slik står skjenken idag...


Friske tulipaner har jeg også spandert på meg!
Det har vært flott vår-vær idag, sola skinner varmt inn i stuen min, og mellomste jenta mi sitter og ser på Peter Pan.
Hun er litt "syk" , kastet opp i natt, men mye bedre nå.
Hun bestilte både brus, chips og prinsesseblad i morges, så vi har bare vært hjemme og kost oss...



Snart er det vinterferie, håper jeg får tid til å ta fatt på litt malings-prosjekter da.
Trenger en puff så jeg kommer igang, må rett og slett lese litt blogger idag tror jeg!
Det gir meg alltid masse inspirasjon.
Problemet er jo bare at da blir jeg sittende å se på så mye, og får ikke gjort noe den kvelden heller.
Jaja- jeg kan unne meg litt latskap synes jeg!

Ha en fin dag! Kanskje er det litt vårstemning hos deg òg?



Ingen kommentarer: