fredag 26. mars 2010

Ferie!! Hipp hurra!

Hipp hurra!!!
Nå er det påskeferie i en hel uke!!!
Det skal jammen meg bli godt :)

Har til og med fått ett nytt tak i stuen idag! Etter lekkasjen så måtte det skiftes ut, selv om bare to plater ble skadet. Men jeg klager ikke jeg...
Det er bare det at nå et taket så hvitt og fint, at alt det andre (vegger, lister og gulv) ser så slitt ut i forhold (ihvertfall i mitt-blir-aldri-fornøyd-hode) , at nå går jeg rundt og vurderer å male stuen en gang til... Hmmm
Akkurat som om jeg trenger flere prosjekter nå...

Vaskerommet er snart ferdig, gleder meg til å vise det frem, i all sin enkelhet...
Og så har jeg kjøpt maling til gangen!!! Tilbud på Coop bygg nå, på Greenroom -maling :)
Er så glad for de miljøvennlige malingene! De lukter ingenting, og en trenger ikke være redd for skadelige dunster i fremtiden. Trygt for små og store lunger.


Her er forresten favorittkoppen min for tiden. Kommer ikke utenom Green Gate kolleksjonen jeg heller. Det er så mye nydelig!


Og så smått litt påske har det også blitt i huset. Åhlens har mye fint å by på!
Eggeglassene er klare til bruk.


Vi er klar for besøk av bestemor og bestefar, jeg og jentene gleder oss!!
Har ei skolejente til høsten, her i hus, som nettop har lært seg å strikke (ikke av meg, jeg eier ikke strikketalent), og hun har avtalt med bestemor at i påsken blir det strikking! Dette blir spennende...
Ha en fortreffelig aften!




Ingen kommentarer: