søndag 7. mars 2010

Spiseplass, del 2

Her kommer bilder fra spiseplassen i stuen.
Som dere ser er det ikke mye hvitt her, i kontrast til kjøkkenplassen.

Jeg er glad i grønt, brunt og møbler og dekor inspirert fra østen.

Dette flotte sølvfatet har jeg fått av min mor, et kjært fat.


Bordet har to klaffer også, som gir mulighet for mange gjester rundt bordet. Har hatt fine julaftener og nyttårsaftener ved dette bordet :)

Må le litt da jeg ser på bildene jeg nettop har tatt...
Jeg pleier som regel å ha det ganske ryddig og strøkent i huset, men i helgene er det som regel barn, leker og smuler overalt. Idag er intet unntak.
Den andre delen av stuen, som ikke kommer frem på disse bildene, råder barna over nå. Det er puter og tepper overalt, blandet med leker, dukkevogn og bøker.
Jeg tenker dere kjenner dere igjen, rydder og ordner en plass for å fotografere, men resten får stå til en annen dag. En kan jo ikke ha det strøkent hele tiden!


Snart skal vi ta en tur i svømmehallen! Jeg og tre barn alene, hoho blir like spennende hver gang, håper ikke det blir kaos!
Ha en fin søndag!



1 kommentar:

Kathrine H sa...

For en flott spiseplass! Jeg elsker brunt, så dette er en spisestue jeg selv kunne hatt. :o)

Ønsker deg en riktig fin søndag!