søndag 25. april 2010

Nytt smykkeoppheng!

Lenge har det irritert meg at smykkene mine er gjemt bort i smykkeskrin,og esker her og der, som må gjemmes bort i høyden, så ikke bompibarna får tak i dem.

Men så fikk jeg en god idè. Inni skapdørene på garderobeskapet mitt!!
En må utnytte enhver ledig plass :)

Jeg tok rett og slett og limte på restene etter tapetet brukt på soverommet (se her), spikret fast noen små stifter, og festet grov hyssing mellom de.
Lurt ikke sant?
Og det beste var at det tok to minutter :)
Så nå er det full oversikt over øredobber, ingen barn som kan få tak i de (uten bruk av stol ihvertfall) og skapplassen er utnyttet til det fulle :)
Ha en fin søndag!

4 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Så lurt!

Jeg har også smykkene gjemt i bokser og esker på badet- så kanskje jeg hermer etter deg.

Lykkeliten

Precious Home sa...

Dette var veldig lurt!

Ha en fin kveld!

my little life sa...

Smart tips:)

rita sa...

Har sett igjennom bloggen fra april, her er mye gode råd og du får mye til og virke eksklusivt, uten og bruke for mye penge (noe de fleste enslige mødre ikke har)Dine små hverdagshistorier, er levende,Fotoene er fargerike , i fokus og flotte.Det er en sann glede og følge med på bloggen din. Du er meget allsidig og flink til det du holder på med. Ønsker deg lykke til m videre studie. Rita