fredag 11. juni 2010

Plutselig tilbake!

Dette må vel være den lengste bloggepausen jeg har hatt siden jeg startet å blogge for snart ett år siden!
Mye har skjedd siden sist, og jeg har bl.a vært særdeles opptatt med eksamen, som vi leverer i en stor mappe (vel faktisk flere) og nå er det endelig levert!!!
For en lettelse.

Det var en stund der jeg ikke trodde jeg kom til å bli ferdig, fordi eksen plutselig dukket opp og krevde huset lagt ut for salg, og jeg trodde vi måtte legge det ut for salg allerede denne måneden, og jeg fikk nesten panikk ved tanken.
I tillegg som det trues med både det ene og det andre fra "motpart" og hans advokat.
Ganske pussig det der, den mannen jeg ville dele resten av mitt liv med, og ha barn sammen med, er nå blitt til en "motpart" som vil snu opp ned på tilværelsen min!

Ikke bare fikk jeg panikk for hvordan jeg skulle klare å rekke alt, men også hvordan jeg skulle klare å klargjøre et så stort hus for salg, finne ny bolig, ta opp nytt lån, samt ordne oppi masse annet som følger med å selge, samt ta vare på tre små barn- helt alene- samt ta eksamen!!!
Puh, blir svett ved tanken.

Men nå har jeg fått vite at jeg har mer tid på meg, så den nærmeste tiden vil vise om jeg kan klare å kjøpe ut huset, eller om vi må selge og finne oss noe mindre.

Alt hadde nok vært enklere om det ikke hadde vært for at jeg er alene om omsorgen for tre små, 2-4 og 6 år er de.

Og det aller viktigste for meg er at de bor trygt og godt, i nærheten av barnehagen og skolen og alle vennene sine. Heldigvis har jeg evnen til å se positivt på livet, og tenker at alt ordner seg tilslutt :)

Minstejenta på Ølberg stranden

Men nå for en liten stund fremover skal jeg ta en velfortjent ferie,
og ikke tenke på problemene som venter.
Jeg skal fortsette på de små prosjektene her hjemme,
og ellers gjøre som jeg vil :)


Største jenta leker interiør fotograf :) Synes dette ble fint jeg!

Ha en fin kveld folkens!


1 kommentar:

Martilie sa...

Tøffe tak for deg!
Flott med unnagjort eksamen.

Håper resten faller på plass rundt deg i løpet av kort tid, så du kan senke skuldrene og nyte sommer og ferie :)

Go' helg!

Klem fra Tove