lørdag 11. september 2010

100 stoler i liten målestokk!

Her kommer det en liten smakeprøve på teaterscenen min:


Puh for en jobb! Dette tar tid!
Hele modellen lages i målestokk 1:50 og det er ganske smått. Bare se på kaffekoppen hvor stor den er i forhold. Har ikke laget mindre enn 102 stoler. Og nå er resten av kulissene ferdige også, men jeg vil ikke vise dere hele modellen enda, før en av fotostudentene har fotografert den. De bildene blir nok mye bedre enn mine :)

Og dette skal presenteres på mandag.
Bare flaks at jeg fikk hjelp av min kjære mor til å passe bompibarna idag til imorra. Ellers måtte jeg nok ha holdt på hele natten, og ikke bare til kl 24.00 som i dag.
Godt jeg har en dag og kveld til da...
Men NÅ skal jeg legge meg...

1 kommentar:

mimmi-leone sa...

Gøy med slike prosjekter, selv om det er slitsomt.

jeg avsluttet eksponeringsesign studie ved Westerdal nå i sommer, så jeg kjenner følelsen.
Aner ikke hvor mange ganger jeg satt oppe hele natten for å bli ferdig.

Artig at du studerer, en blir aldri for gammel.

Lykke til!

Hilsen fra Mimmi-Leone