fredag 1. oktober 2010

Ny bloggejobb!

Nå må jeg fortelle om min nye deltidsjobb; jeg skal nemlig blogge for skolen min! Sammen med 12 andre studenter på Norges Kreative Fagskole. (trykk på linken, hvis du vil lese litt mer om skolen)


Her er jeg, ikke anonym lenger... :)

Vi skal blogge om hverdagen vår som studenter, oppgavene våre, hva som skjer på skolen og generelt hva studiet vårt handler om. Dette er en kreativ skole, og det blir spennende å se hva alle bloggerne har å fortelle om fremover. Studiene er mange, bl.annet interiør, illustrasjon, journalist, grafisk, motion etc.

 Bloggen ble lansert idag, og nå kan du lese presentasjoner om alle sammen, inkludert meg :)
Legg deg gjerne til som følger!



Ha en fin helg!
 Liza.

1 kommentar:

Trollmora sa...

Lykke til da! Dette klarer du fint!