tirsdag 2. november 2010

Ferdig med interiøroppgaven!

Sist uke hadde vi et prosjekt med minimal tid til å gjøre ferdig. Vi skulle nemlig lage en messestand for Norges Kreative fagskole, og det var en konkurranse melom alle interiørstudentene over hele landet. Vinnerens forslag vil bli brukt i virkeligheten. Så dette er spennende.
Denne gang måtte alle oppgavene leveres digitalt, så jeg måtte scanne tegningene og lage layout på Mac´n.

Defor skal jeg dele noen av tegningene med dere, selv om jeg aldeles ikke er særlig flink til å tegne! Men dere ser ihvertfall hvordan jeg hadde sett for meg standen :)

Her sere dere standen sett forfra... 
(Klikk på bildet for å se det større)

..
Og innenfra...


Hva syns dere om min innredning? Og ikke minst mine fantastiske tegneferdigheter? *host-hark-kremt*
Jeg er ikke så selvhøytidelig som dere sikkert skjønner :)

Ha en fin kveld!
Liza

1 kommentar:

sortekatt sa...

Heia! Der fant jeg deg!hehe
Så koselig blogg! Denne må jeg følge, ønsker deg en fin dag videre, hilsen Mona, fra blomsterbutikken :)