torsdag 11. november 2010

Jentekveld!

Forleden kveld hadde jeg besøk av noen gode venninder. Det var jammen meg på tide. Selv om det er godt å få de små lagt i sengene sine, og det er godt å slenge seg på sofaen med teppe på, så kan det faktisk bli litt kjedelig i lengden. Jeg har jo ikke akkurat barnevakter i kø utfor døren her :)
(Når det er sagt så har jeg faktisk to gode jenter som er barnevakt her av og til, og hva skulle jeg gjort uten de? Dét aner jeg ikke)

Ihvertfall storkoste vi oss denne kvelden, med grønnsaker og dip (for å tilfredsstille den sunne delen av samvittigheten min)
samt litt kjeks og småkaker (for å tilfredsstille søtsuget mitt).


Men det ble hverken sunt eller søtt, for det endte opp som en rødvinskveld i stedet...
Og det var akkurat det jeg trengte!
Kjempekoselig ble det. Men jeg må nok innrømme at jeg var en smule trøtt dagen derpå.



Gleder meg til neste gang. Som er allerede på fredag. Da skal jeg holde klassefest for interiørstudentene i stua mi! Og da blir det hela i taket!

Klem fra Liza

1 kommentar:

June J. Larsson sa...

Hei!
Jeg skjønner godt at det er behagelig for deg å krype opp i sofaen med pleddet ditt etter travle studentdager i tillegg til aleneansvar for små barn, hus og hjem! Men jammen er det bra man har venninner som stikker innom og lager litt nyanser i hverdagen også!

Syns du har en vakker stue forresten!

Riktig god helg!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier