fredag 19. november 2010

Prosjekt kontor, og fravær...

Det blir ikke allltid så mye blogging som jeg ønsker. Det skyldes jo den travle hverdagen min, og krevende oppgaver på skolen. 
Nå holder vi på å innrede et kontor, med tilhørende kantine. Jeg føler at jeg henger litt etter på dette prosjektet. Bare fordi største jenta mi ble syk, og vi måtte holde oss hjemme noen dager. Og da  fikk jeg fravær! Skrekk og gru! Det er jo så viktig, å ikke ha noe fravær, og jeg hadde nylig null.
 Og dette irriterer meg så. Men slik er det å ha barn. Noen ganger er de syke, noen ganger må de til ørespesialist, noen ganger må de til tannlegen, og noen ganger har de planleggingsdager på skolen og i barnehagen. Og denne gang skjedde alt dette på likt. 
Mitt mål om å ha null fravær for å imponere fremtidige arbeidsgivere, i håpet om at de ville tenke at: “hun-der-er-jammen-arbeidssom,- damen-som-er-alene-med-tre-små-barn, leverer-alle-prosjekt-på-tiden,-og-har-jammen-meg-null-fravær!!”falt dermed i grus.
Jaja shit happens- get over it  :)



Nå er det ihvertfall helg! Og jeg skal ta meg litt fri om kveldene. Det blir mye jobbing neste uke. Jeg har ordnet meg barnevakt, slik at jeg kan holde på utover kveldene på skolen. Hva skulle jeg gort uten barnevakt? Takk Camilla :)


Ha en strålende helg!!!

Ingen kommentarer: