torsdag 20. januar 2011

Min kaffestasjon...


Endelig kom det nok dagslys til at jeg fikk fotografert litt. Normalt har jeg ikke tid om morgenen, og når vi kommer hjem igjen er det jo allerede mørkt! Ja jeg gleder meg til våren og plussgrader.

Her er ihvertfall kaffekroken min på kjøkkenet. Kaffe er min beste venn, og jeg er helt avhengig av flere kopper til dagen. Og jeg er sålangt veldig fornøyd med min Nespresso.


Jeg kjøpte denne for penger jeg fikk til jul, etter lang tids overveielse. Kaffe eller spare. Spare eller kaffe.
Men tross alt: ikke bruker jeg penger på byturer, ikke røyker jeg, og vin drikker jeg uhyre sjeldent. Ikke bruker jeg penger på klær til meg selv, alt går til regninger, mat og utstyr til bompibarna.
Så ja: jeg fortjener det.


Forleden dag så prater jeg med pappan min i tlf, og beretter om mitt flotte kjøp. (Han var jo en av bidragsyterene.) Og han pappan min er jo en av de som mener at glasset er halvtomt, og ikke halvfullt, en litt pessimistisk type, kan man si :) 
Og ikke uventet kommer han med et tørt svar på min nyvunnede lykke : " Du vet vel at den kaffen der koster 1400 kroner kiloen?"
Jeg måtte le litt for meg selv der ja :)

2 kommentarer:

Bakketun sa...

Akkurat samme kommentaren fikk jeg fra min far da jeg hadde kjøpt Nespresso maskin! Men han vil gjerne ha en kopp når han kommer på besøk ;)
Klem, Christel

Anonym sa...

Hei. Hva er det du bruker som "unnerlag" i kaffekroken?
Veldig fint :)