onsdag 30. mars 2011

På tide med en Giveaway!


Nå ser jeg at jeg har rundet 200 innlegg allerede! Hipp hurra!  Og det må jo feires. Da er det dags for en giveaway igjen, jeg må bare tenke ut noe lurt først :)
 Kom gjerne med innspill, ellers er jeg redd for at det blir Kremmerhuset eller Indiska jeg handler på.
 Det er jo et par av mine mange yndlingsbutikker.

Forresten, det er ikke få yndlingsbutikker jeg har heller da....*host hark*
Som regel så blir det bare vindusshopping. Før jeg går igjennom den fasen der jeg vurderer frem og tilbake; 


"Trenger jeg det egentlig? Nei, egentlig ikke. Men det hadde jo vært litt greit å ha den likevel. Den passer jo godt sammen med det andre der. Nei, kanskje det ikke er så lurt. Kan heller vente til en annen gang. Tenke litt på det. Jammen den var jo ikke så dyr. Og tenk om den er utsolgt neste gang jeg kommer. Ja, jeg tar den. Jeg trenger den jo sånn egentlig"  Hehe. Kjenner du deg igjen?

2 kommentarer:

Gitte sa...

Hei!
Jeg kjenner meg igjen! Klarer ALLTID å overtale meg selg til å "invistere" i noe nytt:)
Kremmerhuset har vi ikke i Kristiansand... Det er en butikk jeg savner... Har så mye fint der:)

Du har en kjempekoselig blogg, som jeg gleder meg til å følge videre:)
Klem Gitte

Anonym sa...

Grattis med så mange innlegg :D elsker også kremmerhuset.
ønsker deg en fin dag
/myr