tirsdag 8. mars 2011

Til salgs!


Nå er det gjort. Kontrakten er signert. Og det er ingen vei tilbake.
Huset blir lagt ut for salg om ikke så lenge, ca 1 mai. Og det er mye som skal gjøres nå fremover.

Ganske rar følelse egentlig, å selge hjemmet sitt til noen fremmede mennesker. Jeg er jo så glad i hjemmet mitt, og har lagt ned mange timers arbeid i alle rom. Gjort det helt til vårt eget. Og nå skal det selges. Har egentlig ikke lyst i det hele tatt, men jeg er nødt.

På den annen side er det spennende å se hva fremtiden vil bringe, og hva godt det vil føre med seg. Og forhåpentligvis er det bare gode ting i fremtiden vår. Vi starter med blanke ark, jeg og jentene mine...

2 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Må si eg syns det er trist for deg, men du klarer jo heldigvis å se positivt på det hele. Stå på og lykke til
Klem Linda:-)

Mira sa...

Det må være vemodig å selge huset og flytte.
Ønsker deg lykke til.
Tenker på deg.

Klem fra meg.