torsdag 10. mars 2011

Venter på vår...


Nå vil jeg ha vår!!! Forleden vasket jeg vinduer og stelte potteplantene, det var litt vår i luften og solskinn. Hurra tenkte jeg, litt vår jo!
Men nei :( Idag snør det, bløt snø. Og kaldt er det. Det skal ikke snø nå vel?!
Kom vår, helst nå...

Idag har takstmannen vært her og sjekket huset. Megler- check, Takstmann- check.
Nå gjenstår bare masse rydding, masse. Helst skal det være upersonlig og litt tomt. Det er jo huset som skal fremheves.
Når den tid kommer, så skal jeg dele oppskriften på boligstyling før salg med dere :) Slik jeg har lært det :)
Håper det er vår i luften hos deg?

1 kommentar:

Trollmora sa...

takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Jeg brukte faktisk 4 tapeter. Skuffene, døra og fuglene og div som jeg klippet ut fra 2 forskjellige pip studio tapeter og limte dem rundt døra :) jeg lengter skrekkelig etter vår jeg også! :)