fredag 22. april 2011

Så ble det jammen meg påske gitt!

Vi har hatt en kjempekoselig morgenstund (vel egentlig litt lunsjstund) og kost oss med nykokte rosa påskeegg, nystekte rundstykker og godt pålegg.


Jentene har dekorert eggene helt selv, uten mammas hjelp (fordi jeg satt med fjeset foran Macn og studerte vidvinkelbilder av huset som nå er på finn)


Men det ble da en koselig frokost (brunch) på oss til slutt, og alle eggene gikk ned på høykant! merkelig det der, hvor gode de ble når de var rosa! Hmm...


Håper dere har en riktig fin påske og at dere har like fint vær som vi!

Jeg har blitt solbrent etter en dag tilbrakt i solstolen, med en bok. Tenk det, jeg fikk lese hele 88 sider i en bok ute på verandaen! Tror ikke det har skjedd siden før jeg ble mamma!
Juhu, dét er ferie det gitt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kooooselig :D
ønsker deg en fin påske videre
klem/myr