fredag 13. mai 2011

I´m back!

Hei kjære lesere!
Nå er jeg tilbake med en liten oppdatering i disse travle eksamens tidene.
Hvordan har dere det? Det er så lenge siden jeg har skrevet her, at jeg får nesten følelsen av å ha gått glipp av noe...

De siste to ukene har jeg bokstavelig talt bodd på skolen. Min kjære bonus-mamma reiste helt fra Oslo for å hjelpe meg med barna, slik at jeg fikk sitte i ro og fred på skolen og jobbe med Hotell-oppgaven min.

Og jeg har vært der fra 8.30 til 21-22 om kveldene hver eneste dag, også i helgen. Jobbet nesten uten pause, og jeg har til og med spist foran skjermen.  Dette var jammen en skikkelig stor oppgave. Tidligere var denne en gruppe oppgave, og ikke en individuell en ,som nå. Nå skjønner jeg hvorfor.


Men jeg ble meget fornøyd med resultatet, og presentasjonen gikk kjempebra. Jeg skal scanne inn alle plansjene mine neste uke, så kan jeg vise frem prosjektet her på bloggen. (Se egen fane øverst på bloggen: Siste prosjekt)

Nå er det litt fri i helgen, før det blir full guffe neste uke igjen, min siste store oppgave som er den aller viktigste!!!


Håper dere har det bra!
Liza

Ingen kommentarer: