mandag 2. mai 2011

Pakke og Turboliv...

Pakke i posten! Som jeg har vært så heldig å vinne. Hipp hurra så moro :)



Det er flinke Gitte fra bloggen Gittes Verden som har laget denne skjønne vimpelen, og jammen fulgte det med en deilig håndkrem og nydelige servietter til!
Gjett om det passet meg bra å få en liten gave i denne vannvittige travle tiden...


Den siste uken har jeg ikke gjort mindre enn dette:

  • Luket og ryddet i hagen, samt plukket søppel (vel, dét gjorde faktisk de tre søte små for meg!)
  • Jeg har vasket og skrubbet verandaen
  • Kastet gamle hagemøbler, og annet søppel og skrap som måtte kjøres vekk. 
  • Kjøpt nye utestoler og benk, og skrudd de opp alene. 
  • Luket og plantet litt i blomsterbed og potter. 
  • Pusset vinduer utvendig og innvendig (for så å gjøre det på nytt igjen dagen etter fordi en viss rampejente bare må klæsje på alle vinduene i huset)
  • Jeg har ryddet vekk masse dilldall og plassert det inn i kott og skap
  • Fjernet personlige bilder fra veggene, og satt opp nye nøytrale dekorasjoner. 
  • Jeg har vasket og stelt blomsterpotter og planter 
  • Tørket støv og vasket i alle rom (og det er en haug rom her i huset)
  • Og jeg har i tillegg tre gærne bompibarn å passe på døgnet rundt (ja jeg trenger fri- bare én dag pliiis!!)
  •  Samt ryddet og vasket etter de, samt vært på tur til bondegården og Kongeparken 
  • I tillegg har jeg stylet og dandert, og reid opp senger og puter, kjøpt friske blomster og flyttet på møbler, og vasket gardiner og sofa trekk, og gulvteppe etc etc
Vel, nå er visningen over og det gjelder å holde det ryddig og rent fremover... Jadda, dét er lett med barn i huset :)
  • Jeg har jobbet med skoleoppgaven (som jeg desverre er på etterskudd med nå, fordi jeg har for mye annet å gjøre) Og eksamen nærmer seg med stormskritt!!! Skrekk og gru

I tillegg har jeg en laaang liste over andre ting som må gjøres snarest, og to møter neste uke, samt at jeg må dra i en begravelse i Kristianand på fredag!
Og tror du jeg har noen slags form for hjelp? Neida... snart får jeg besøk av stemor da...heldigvis

Er det noe mer nå mon tro??!!  Vel, bring it on!!!



Vil samtidig minne om min Giveaway som enda pågår. Meld deg på du også!
Liza

2 kommentarer:

Knutepunktet sa...

Den håndkremen testet jeg i dag...luktet nydelig!! Super å ha i håndvesken også :) Heldige deg som fikk gave!!

Gitte sa...

Hei!
Tusen takk for hyggelig kommentar! Så kjekkt at du likte giveawayen! Er jo bare så gøy å gi bort noe når folk liker det man gir vekk:)
Klem Gitte