fredag 13. januar 2012

Trollhassel kan brukes til så mangt...

Slik ser det ut i et av vinduene her for tiden. Tidligere hadde jeg hasselen hengende fra taket over spisestuen, men siden jeg venter en splitter ny skjellampe når som helst , som skal henge over spisestuen, så har jeg ikke riktig bestemt meg for om, og isåfall hvor,  jeg skal henge grenen opp enda.
Så foreløpig står den her i en enkel og stor krukke.


Jeg er nok ikke alene om å være hasselgrenfan, det finnes mange rundt om i blogglandia. Men kanskje nettop du har lyst å vise meg din? Jeg lurer på om det er noen andre måter å bruke grenene på enn å henge den fra tak, eller putte den i en krukke. Legg gjerne igjen en link i kommentarfeltet.


Nå skal jeg ut å søke på en ny jobb! Endelig ble det utlyst en relevant stilling. Det har ikke vært mye av det den siste tiden. Det merkes at Fredrikstad er en liten by.



Ha en fin dag folkens!
Klem fra Liza

Ingen kommentarer: