fredag 24. februar 2012

Endelig vår!!!


Hadde jammen aldri trodd at jeg kunne melde vår så tidlig som 24 februar her i Fredrikstad!!! Jeg så for meg at det skulle være masse snø og minusgrader her på denne tiden. Men det er det absolutt ikke.
Godt og varmt og masse sol. Og masse lys. Da kjenner en at en begynner å våkne litt fra vinterdvalen,og alt ser strraks så mye lysere ut :)




Jentene mine har pakket en liten piknikkurv med saft og kjeks, samt tepper til å sitte på. Og nå koser de seg ute på den så vidt spirende plenen vår. Vi har jo enda ikke opplevd våren og sommeren her i det nye huset. Og vi gleder oss til å innvie både hage og veranda. Og plante blomster og klippe gress.
  Note to self: Kjøpe gressklipper



Håper dere har en like deilig dag som oss!

Klem fra Liza og rampejentene

4 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Herlig ♥
Her hølje det ned, men då forsvinne all snøen så det e greit i grunn:-)
Klem
Ps du har sånn irriterande ordrebekreftelse på kommentarane dine

Nennes sa...

Så fine bilder :)
Håper at det er en godt stund til det blir vår på fjellet, er på hytten nå...men hjemme kan det jo blir vår!

ha en flott helg.

Liza sa...

Linda: ja sånn ett er jeg glad vi ikke bor på Vestlandet. Stor forskjell! Men jeg har ikke sånne rare ord for bekreftelse jeg!? Det skal være slått av. Merkelig.

Liza sa...

NÅ har jeg fikset det :) Bra du sa ifra, for jeg trodde det var av :)