fredag 4. mai 2012

Fredag!



Endelig fredag!
Og imorgen skal jeg sove leenge. God morgen yoghurten ligger klar i kjøleskapet. Det vil si at ungene kan ordne seg selv med barnetv og frokost i morgen tidlig, mens mamman kan ligge lenger og sove i senga si ...hihi

I dag har jeg endelig funnet bildelister! Jeg har vært innom Ikea flere ganger, etter at vi flyttet hit. Men hver gang var de utsolgt. Ganske så typisk med tanke på at det tar 1,5 timer å kjøre til Ikea herifra. Men nå fant jeg noen på Bohus av alle plasser! Hurra. Her skal det endelig henges opp litt bilder i helgen.

Ny lampeskjerm fant jeg også. Pudderrosa. Samt litt annet stæsj jeg skal vise frem etterhvert.


Klippet gresset for første gang i år har jeg også gjort! Som det har grodd de siste dagene! Deilig vær, og vårfølelse. Det er litt godt å vite at en kan klare det meste som hører med hus og hjem helt alene, uten hjelp fra andre.


Og vannslange med div tilkoblinger har jeg fått tak i. Kanskje jeg får vasket bilen i morgen. Hvis jeg gidder :)  Jeg og de tre små gærningene mine, skal nemlig i svømmehallen. har de bestemt. Jeg må nok bare bli med...


Ha en delig fredag!
Liza

Ingen kommentarer: