fredag 24. august 2012

Uhuuu...


Nå er det høst!! 
Jeg vet ikke helt om det er greit eller ikke enda. Jeg er nok ikke som alle de andre rundt i blogglandia, som gleder seg over høsten, høstnytt og høstemning, og alt det man bør blogge om når det blir høst.
Jeg vil ha mer sommer jeg!
Uansett er det kjøligere i luften, og man må bare erkjenne faktum.

Jeg har fått en ny kamerat! Uhuu heter han. Han kom i grevens tid, for det begynner å bli mørkt om kveldene. Han gir både lys og selskap i stuen, og jeg håper han skal tilføre litt klokskap i mitt surrete hode.

Håper du har det fint der du sitter. Jeg skal ihvertfall tenne litt levende lys, og lade opp til jobb i morgen!

God høst!
Klem fra Liza

2 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI :)
Jeg er nokk en av dem som liker høusten..tenne ys store gensere og varm kakkao og ...
ønsker deg en fin helg klem fra Eli:))

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så koslig med noe nytt til høten! Den ugle lampen er bare sååå søt,har 2stk av den selv ☺
Riktig fin helg til deg...