torsdag 29. november 2012

25% rabatt!

Jeg har endelig bestemt meg for å beholde spisestuen. Men gjøre noen endringer mtp fargene på bordet, stolene og skapet. Jeg er litt lei av det mørke brune. Synes ikke det passer så fint med de mørke blågrå veggene mine. Jeg gjør visst litt omvendt av alle andre jeg! Mørke vegger, og hvite møbler istedetfor hvite vegger og mørke møbler :-)

Jeg skal etterhvert bytte ut spisebordet og stolene, men det må bli når jeg har fått spart opp litt.  Vitrineskapet skal enten selges eller males. Det er litt stort og dominerende i rommet slik det er nå.


Men- siden jeg har solgt skjenken og noe annet jeg ikke hadde plass til her i huset. Så har jeg nok til en ny skjenk! Nemlig denne fra Home & Cottage!  Jeg har tittet på den mange ganger, og sukket av tanken om at den er for dyr. Men- vet du hva? Nå har jeg råd til den :-) Jippi! Jeg elsker slike kampanjer.

Her er det store skuffer, masse plass til alt av papirer, tegnesaker, spill, bilder, stearinlys, servietter og annet en trenger innefor rekkevidde. Her skal det bli orden i sysakene.

Hos Home & Cottage- i dag og i morgen, er det 25% på alle varer til alle nettvenner av HC. Oppgi kode: "HC-venn 2012" for å få din rabatt. 

Ha en fin dag!
-Liza

1 kommentar:

Tove Steinbo sa...

Gratuler, den fortjener du!

En god advents- og førjulstid ønskes av Tove