tirsdag 6. november 2012

Kveldskos!


Slik ser det ut her om kveldene...

Denne tiden på året er det ikke riktig så koselig ute. Bare regn og atter regn, med et snev av frost av og til. Jeg gruer meg litt til kulda kommer kjenner jeg. Liker ikke...
Men- inne er det  koselig. Masse levende lys, og fyr på peisen. Puter og pledd og sofakos. Dagene fyker avgårde når en har det travelt på jobb. Og da er det så godt å sette seg ned i sofaen om kvelden, med -nettopp puter og pledd- og julete! Jeg har kjøpt julete :)

Ha en fin kveld!
-Liza

1 kommentar:

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg:)

Eg "datt" innom bloggen din idag, så fin blogg du har og så fint du har det:). Så her kjem eg til å kikka innom ofte:)

Så kult spisebord, og ekstra kult når ein har laga det sjølv:). Stili..
Diggar lampen over spisebordet ditt:)

Ha ein fin fin dag:)

Helsing Evelyn:)