torsdag 14. mars 2013

Fine nettbutikker for interiørfrelste!

Nå som det går mot vår er det alltid litt gøy å titte innom noen nettbutikker. Tenkte jeg kunne dele noen av mine favoritt interiør nettbutikker med dere idag.

Det er ikke ofte jeg handler noe selv. Ellers hadde mine søte små måtte leve på vann og brød titt og ofte. Men det er gøy å titte for det. Windowshopping som det heter på godt norsk...Ikke minst for å få litt inspirasjon og drømme seg litt bort. Det er vel derfor mange av oss liker å titte i interiørmagasiner også. For å drømme oss bort og finne nye ideer til ting en kan endre på hjemme hos seg selv. For enkelte kreative sjeler finner en ofte inspirasjon hos andre.

Akkurat i dag var det dette som falt i min smak, og jeg skulle gjerne tatt det med meg hjem med en gang...


Foto: Forhandlerne  Collage: Liza

Lenestolen er enkel og feminin. Synes den er vakker i seg selv.  Knaggene som ligner på knapper har jeg ønsket meg lenge. Jeg synes man godt kan ta inn litt humor i interiøret. Noe morsomt og overraskende.  Rammene er satt sammen i en vakkker collage. Den rustikke lampen har jeg også ønsket meg lenge, og det lekre sengetøyet med sommerfugler kunne jeg godt tenke meg å sove i.  Den svevende bokhyllen er morsom og genial. Den underste boken er en skjult hylle du kan plassere flere bøker på, slik at det ser ut som om bøkene svever på veggen. Og sist men ikke minst, de runde myke putene er nå på salg! Tror jeg må ha...en til  :)

Av og til så kommer en over gode tilbud, og da er det lurt å "benytte tjangsen" som jeg så ofte sier til meg selv. Interiør trenger ikke å koste så mye. Noen ganger er det bare å male det du har i en ny og fresh farge! Andre ganger er det tilbud... *kremt*  :)

Greie nettbutikker en kan finne litt av hvert i:

Ha en fin snart-helg!
- Liza

5 kommentarer:

Ymmeli sa...

Vårlig collage, deilig med litt shopping! Tar du utfordringen på min blogg? Makeover for under 300,- Nattaklem.

Tove Steinbo sa...

Du har god smak,Liza. Evner å se at småting kan gjøre susen!
Gleder meg tilå treffe deg på boligmessa i Kristiansand i morgen.
Hilsen Tove

Liza sa...

Fredrikstad ja :) Skjønner at du har mye å gjøre Hihi
Gleder meg også!

Jeanette sa...

Hei Liza!

Så hyggelig med kommentar fra deg! Jo da Mille Moi har en butikk på Rolvsøy! Du vet rundkjøringen på råbekken, tidligere lå Økonomi sko der og en blomsterforhandler i sommer sesongen. Når du kommer fra Fredrikstad og svinger til venstre i denne rundkjøringen, forbi ALTHEA behandlingsenter, litt lenger bort deler veien seg og i veiskillet der ligger Mille Moi. Åpent onsdag, torsdag og fredag fra 11-16. Skal dit en tur selv i dag jeg! IGJEN!

God helg!

Liza sa...

Så flott at du foralte dette! Tusen takk :)