søndag 23. juni 2013

Tror ikke det blir noe bål i kveld....


For en sommer! Her er det altså st.hansaften og det pøsregner!
Enda godt at jeg og jentene har planlagt inneaktiviteter i dag. Vi skal nemlig på Superbadeland i dag. Vi skal bade og kose oss hele dagen. Og da kan det egentlig bare regne for min del. Bare det ikke regner neste helg, for da skal vi ha familietreff og grillkos i hagen til mamma.

Happylights- henger for tiden over en ramme...

Når det er sagt så ble garasjesalget og hagecafeen også en ganske våt fornøyelse. Vi måtte jo le, da vi satte opp paviljongene, og vi skulle til å bære møblene til utsiden av garasjen. Så bare høljet det ned, etterfulgt av lyn òg torden. Det kunne liksom ikke bli mer vått :)

Jentene var så flinke der de sto og stekte vafler og grillet pølser. De tok jobben meget seriøst, og gjennomførte den med glans. Det kom faktisk noen besøkende, og det hele ble veldig hyggelig.  Vi skal absolutt gjenta garasjesalget senere i sommer, når været er bedre.
Vi hadde sett for oss en hage fylt med mange besøkende, store og små, og lekende barn. Det ble ikke helt slik - men kanskje neste gang.


Masse spennende skjer på jobbfronten også nå! Rart det der at ting skjer på likt. Enten er det rolig, eller så er det full action. Vel,- slik er mitt liv.

Ha en fin St.Hans!
- Liza

3 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Hei igjen Liza.
Ja, regnet ødelegger for mange i disse dager. Været betyr mye.
Synd at det regnet da dere hadde garasjesalg, men prøv igjen, for det dere skulle selge var kjempefint!
Blir veldig nysgjerrig når du sier at det skjer ting på jobbfronten.
Har du fått jobb?
Vi har vært med venner på en tur til Sogn, og for en tur! Så vakkert!
Og det er ikke til å tro, men vi fikk fint vær helt fra mandag til fredag morgen.
Jeg skal legge ut et innlegg på bloggen min om turen om en uke eller to. Den må du se!
I dag er det et mer praktisk innlegg, men veldig fargerikt.
Kos dere i dag!
Klem Tove

Tove Steinbo sa...

Hvis ikke du vil legge det ut på bloggen så kan du jo sende meg en e-post og fortelle om ny jobb.
Jeg er så nysgjerrig!
Hilsen Tove

Tove Steinbo sa...

Du med din skjønnhetssans må bare se mitt innlegg på min blogg i dag.
Det handler om Nes Gard, Luster i Sogn.
Vakrere sted finnes ikke!
Sov godt! Hilsen Tove