lørdag 9. august 2014

Med blanke ark...


Tenk at det snart er skolestart! 
Bare en uke igjen nå.
Helst skulle vi hatt flere sommeruker. Men det er godt å komme igang med hverdagen også. Merkelig nok. Jentene har så smått begynt å tenke på å klargjøre sekkene sine, og penalene sine. "Vi trenger blyanter, mamma! Og viskelær"



Det er ikke akkurat skolestart jeg skal forberede meg til. Det er en stund siden jeg sluttet med dèt :) Men
jeg har en ny hverdag å forberede meg til. Med litt endringer på jobbfronten. Liker det jeg. Endringer og nye starter.


Her hjemme forberedes det også. Litt rydding, vinduspussing og rengjøring. Jeg vet at det snart er årstidskifte. Og for meg innebærer det endringer av farger inne. Enn sålenge har jeg et vindu med blanke ark....


I dag skal jeg og jentene mine på båttur til i morgen. Piratcruise. Dét blir nok moro for de små tenker jeg.
Ha en fin helg!
- Liza


1 kommentar:

Tove Steinbo sa...

Herlig at du blogger igjen!
Takk for hyggelig kommentar på min blogg.
Du må vise mitt blogginnlegg i dag til jentene dine. Du får kanskje rosa-sjokk?!
Beste hilsener fra Tove