torsdag 28. august 2014

Typisk meg...



Typisk meg....
Mens alle andre sover godt i sine senger. Begynner jeg å kjenne på skrivekløen. Midt på natten.
Jeg får jo aldri fred og ro til å skrive i løpet av dagen (les; mens barna er våkne) så da får jeg skrive på natten...

Hverdagen min er nok en smule travlere enn de fleste. Men jeg er så vant til det nå at jeg vet ikke om noe annet. For de som ikke har fått det med seg, og som kanskjeforhåpentligvis titter innom her i ny og ne, så er jeg altså helt alene med tre små. Og da mener jeg hele tiden, 24-7.
Barna mine har ingen pappa. Ikke her ihvertfall. Men det er hans valg.
Uansett, jeg har de hos meg hele tiden. Og det passer meg faktisk veldig fint! De er min lille familie, min store glede i livet.
Ikke har jeg såkalt alenetid, eller fritid. Men må man ha det da?  Fritiden min tilbringes sammen med barna.

Ikke bare jobber jeg til kl. 18.00 hver dag, men også annenhver lørdag. Så sene middager, og leksetid til 21 om kvelden er blitt ganske så vanlig her. Ikke akkurat ideelt. Men sånn er det bare,- for oss.
De timene og dagene jeg har fri, finner vi alltid på noe gøy sammen.

Vanligvis viser jeg ikke så mange bilder av barna mine. Grunnen til det kan du lese om her. 

Søstrene Snuse...


I dag har jeg hastet fra jobb, rett på foreldremøte, rett hjem igjen og igang med lekser, samtidig som jeg brettet tøy, leste diverse lapper fra skolen, snakket på telefonen og spiste noen middagsrester mens jeg la barna i seng. Omtrent sånn foregikk kvelden her hos oss. Kaos med andre ord.

Typisk oss :)



Ingen kommentarer: