torsdag 4. september 2014

Goodbye summer!

Nå er det på tide å pakke vekk denne herlige uteplasssen...


Ikke det at den har blitt så flittig brukt de siste dagene. Faktisk har jeg nesten ikke vært ute på verandaen de siste ukene. Men det er fordi hele dagen tilbringes på jobb.  En får litt sånn "Nå er det slutt på moroa" følelse i kroppen...



Men- verandaen har vært mye brukt i sommer!
Etter å ha bodd på vestlandet over halve livet mitt, så er slike somrer vi har hatt i år, veldig kjærkomne. Jeg elsker sol og varme! Og her ute har vi kost oss veldig i sommer!
Ikke fikk jeg malt vinduskarmer slik jeg planla. Ei heller skrubbet og oljet gulvet. Pyttsann. Tar det neste sommer :)


Sommeren pakkes ned, og høsten flytter inn. Tente lys i alle rom og stearinlys som tennes igjen. Så koselig tid i vente. Jeg er vel ikke alene om det? Tenker det er mange som synes det er hyggelig med mørkere kvelder, og tente lys på bordet. For ikke å snakke om puter og pledd som fylles opp i sofaen fremover.
Har enda ikke tent i peisen. Dét gleder jeg meg veldig til.







Har du pakket ned sommeren enda?

- Liza

2 kommentarer:

Brunt sukker sa...

hei på deg
ja for en sommer
flotte bilder
heldige oss som har disse årstidene
klem Eli:)

Tove Steinbo sa...

Det er også jeg enig i - at jeg er glad for at vi har årstider. Jeg hadde ikke overlevd i et land der varmen var hele året. For meg var det alt for varmt forlenge denne sommeren. Det var deilig å få puste igjen!
Og høsten er vakker og fin på mange måter.
Vakkert er det også alle steder hos deg. Nydelige bilder!
Ta en titt på bloggen min i dag, og la jentene også få se. Det tror jeg de vil like - vakre kjoler i sportsdans.
God søndag ønskes av Tove